středa 3. dubna 2019

Healthy Snack Tip: Berry Protein Ice Cream

Jedním z mých novoměsíčních (:D) předsevzetí je začít zase víc zdravěji mlsat.
 Haha, asi si teď říkáte co to sakra je za předsevzetí, ale abych byla upřímná - jsem člověk, kterej se léčí z chronického "all or nothing mindsetu" úplně ve všech oblastech života, včetně jídla. 
Tím myslím, že většinou přemýšlím stylem:
"Buď budu jíst celej den okurku se salátem nebo pizzu s nutellou, ale nic mezi."

Buď si dám tu nejnezdravější sladkost, co existuje (a ještě toho sním tunu) a nebo si nedám nic. 
Ráda bych se tenhle měsíc soustředila ne na omezování se v mlsání nebo obecně jídle, ale na vybírání si té zdravější verze.
Nevím, jak jste na tom vy, ale co se týče udržení se v nějakém zdravém nebo dietním režimu je pro mě během všedních dní největší výzvou odpoledne mezi 3. a 4. hodinou. 
Buď mám tou dobou poslední hodiny ve škole a nebo jsem zrovna přišla domů a začínám s učením. 
Ať je to tak jako tak, v tuhle dobu na mě jdou ty největší chutě na sladký a přestože je to teprve chvilku po obědě, cítím se, jako bych tejden nejedla. 
Pošilhávám po školních automatech nebo přemýšlím nad tím, jestli by odskočit si vedle do Billy pro Ben & Jerry's byl moc velkej hřích.


Díky bohu jsem ale objevila několik zdravějších, sladkých svačinek, který mi vždycky pomůžou tuhle slabou chvilku překonat.
A o jednu z nich bych se s vámi chtěla podělit zrovna dneska!
Jsem si jistá, že recept na podobnou zdravou zmrku jste už mohli vidět na spoustě fitness účtů na instagramu.
Já sama jsem si jí začala dělat asi dva roky zpátky a do dneška si pamatuju mojí reakci potom, co jsem jí ochutnala: 
"Proč vlastně jíme všechny ty nezdravý věci, když si člověk může dát tohle?!"


No, teď už jsem krapet protřelejší - a co si budeme, peanut butter cups od B&J, arašídová z creme de la creme nebo McFlurry (ano, I'm easy to please) to není, ale jestli hledáte sladkou, zdravou a přesto moc dobrou alternativu svačiny nebo dezertu, tak vám tahle malinová zmrzka plná bílkovin skvěle poslouží!


I N G R E D I E N T S 

- 1/2 tvarohu
- mražené ovoce (já použila lesní směs)
- trocha vody na zředění
- 2 datle // med // stévie // jiné umělé sladidlo na oslazení 
- acai prášek 
- skořice

O P T I O N A L

- maliny // borůvky // jahody na ozdobení
- domácí granola (jestli nemáte, doporučuju nejvíc tu z Marks and Spencer)


S T E P S

Postup je opravdu jednoduchej. 
1) Tvaroh a ovoce hoďte do mixéru, nařeďte trochou vody (pozor ať jí nedáte moc!), přidejte datle nebo jiné sladidlo a rozmixujete. 

2)  V tuhle chvíli bych ještě přidala acai, ale já chytrá jsem si na ní vzpomněla až po umixování, takže jsem jí potom jednoduše do zmrzliny přimíchala lžičkou. 

3) Ozdobte malinama nebo jiným ovocem, nasypte na to trochu granoly, udělejte kafčo a užívejte vaší odpolední siestu!


Jaká je vaše oblíbená odpolední svačinka nebo dezert? Budu ráda za každý tip!


S láskou, V.



Share:

4 komentáře

  1. Mňam, I love that! Ja som práveže ten typ človeka, ktorému ako sladké stačí skyr alebo tvaroh s ovocím a medom a som šťastná. Ale v poslednej dobe mám aj dosť chuť na smoothies, takže táto maškrta je akurát pre mňa ako stvorená :D a čo sa týka takýchto maškŕt ešte, posledné mesiace si varím veľmi často puding ktorý je dobrý aj teplý aj studený a super rýchlo hotový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti závidííím! Já jsem na sladký strašně ujetá, a sníst 2 tabulky čokolády a zapít to kakaem mi nedělá problém. :D :( Mňam, jak ho děláš, to zní skvěle! Já si jednou dělala teplej chia puding a bylo to fakt výborný:) Smoothie jsou taky super - určitě dej vědět, když zmrzku vyzkoušíš!

      Vymazat
  2. Mnaminy, zrovna ted jak je zase tepleji, tak mam i rano casteji chut na smoothie bowl. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ❤️❤️❤️ Haha, děkuju ti Sandři! Už se těším, až po maturitě zase zavítám a zajdeme si někam na pořádnou acai bowls a poke, protože #bowlsforlife !! :D

      Vymazat

Blog Design Created by pipdig