neděle 28. října 2018

Víkend v hotelu Villa Beatika

Dva týdny zpátky jsem společně s mojí blogerskou kámojdou Anet vyrazila výlet sem k nám, do Českého Krumlova, kde jsme spolu v rámci spolupráce strávily noc v krásnym hotelu Villa Beatika.
Hotel se nachází v renovované vile z první republiky na kopci jen kousek od centra, odkud nabízí nádhernej výhled na celý město. Co mě na hotelu nejvíc baví je mimo zahrady s teráskou a altánkem jako stvořenym na večerní kecání u vína (nebo teď v zimě možná spíš u čaje, že jo), jsou pokoje rozdělené do barev podle toho v jakém patře se nacházejí a pojmenované podle těch největších hudebních hvězd.
Mimo to mají v přízemí rozkošnou kavárnu, ve který mají každé ráno skvěle vybavenej snídaňovej bufet a přes den si tu můžete nabídnout asi tak z trilionu neodolatelných dezertů - od makronek, přes ořechové dorty až k čískejkům - různých sandwichů, nebo menších jídel jako jsou třeba saláty nebo polévky.
Asi nejlepší zpráva pro všechny narkomany ujíždějící na kofeinu je ta, že se na každém pokoji nachází Nespresso kávovar a teď na podzim si tu v kavárně můžete dát i třeba Pumpkin Spice Latte.
Já vim, já vim - amen.
Pokud závislotí na kávě netrpíte, nezoufejte. Jsou tu i jiný věci na kterých si jí můžete vypěstovat.
Nás si tu s Anet mimo jiné podmanila třeba jejich domácí jahodová limonáda, který jsme se vážně nemohly nabažit! :D

S Anet jsme spaly v jednom z nejhezčích a netvětších pokojů pojmenovaném po kom jiném než po jedinečném Johnu Lennonovi. Pokoj se nacházel v nejvyšším, třetím patře, které je celé vyladěno do tyrkysovo-zlaté.
Jak brzy uvidíte ve vlogu, když jsme s Anet do pokoje vešly, naprosto nám spadla brada.
Nevím, co jsme čekaly - tohle to ale nebylo
Perfektně osvětlenej pokoj s obrovskými okny, balkónem, bílo-zlatym nábytkem, plazmovkou, obrovskou postelí s vysokou matrací a - wait for it - asi tou nejfotogeničtější koupelnou jakou jsem kdy v hotelu viděla.

Potom, co jsem si hodila tak 30 placáků do postele, z čehož se následně stala moje nejoblíbenější aktivita celého pobytu, jsme si uvědomily, že jsme vlastně ještě ani obědvaly a rozhodly se tak s Anetkou jít vyvážit naší hladinu cukru v krvi do již výše zmiňovaný kavárny.

Já jsem bez velkého rozmýšlení sáhla po růžové makronce a PSL, zatímco Anet vyzkoušela sandwich s vajíčkem. Obě jsme si neskutečně pochutnaly a tenhle náš svačino oběd si v klidu snědly na terásce v odpoledním podzimním sluníčku, který nás příjemně šimralo do zad.

Chvilku jsme si pak poseděly v onom altánku, ze kterýho je výhled na krumlovský zámek i věž. Musim říct, že jsme měly neuvěřitelný štěstí na počásko, protože bylo přesně tak akorát teplo na podobný zahradní posezení!

Potom, co jsme si užily nádhernej západ slunce přímo z našeho balkónku, hodily jsme na sebe s Anet nový outfity a vyrazily na véču.
 Prošly si město, já Anet ukázala zámek a mojí oblíbenou vyhlídku, pořádně jsme se nadlábly, daly si pár skleniček, probraly život a pak obě v tý obrovský posteli spaly jako miminka.

První věc, co jsem druhý den po probuzení udělala byla, že jsem si zapla v televizi pohádky.
Klasika.
Bohužel, z nějakého mě nepochopitelného důvodu už v neděli ráno nedávají Hřiště 7 a tak jsem se po chvilce sledování Kačera Donalda s vidinou snídaně konečně vykopala z postele.
Kromě nádherně nachystaného bufetu, kde fakt najdete úplně všechno nabízí v Beatice i například moje nejmilovanější vejce benedikt, fresh džusy a spoustu dalšího.

Vzhledem k tomu, že jsme ani nebyly schopný tuhle naší královskou snídani sníst najednou, vzaly jsme si zbytek sebou na pokoj, kde jsme se už jen celý dopoledne válely.

Přestože jsme bohužel měly s Anet ten víkend spoustu povinností, kvůli kterým jsme se nemohly zdržel dýt než necelý den a užít si tak kouzlo Beatiky a Českýho Krumlova aspoň o trochu víc, myslím, že můžu za nás obě říct, že jsme si tenhle náš společnej výlet moc užily!
Chtěla bych tak ještě jednou poděkovat hotelu Villa Beatika za tuhle příležitost.
Jestli mě už trochu znáte, tak asi víte, že restaurace, hotely, cestování a celá hospitality industry je mi hrozně blízká. Proto si opravdu vážím toho, když můžu být její součástí a že se mi díky blogu naskytla možnost této spolupráce - spojení cestování, focení, jídla a zkrátka - sdílení těhlech skvělých zážitků s lidma na internetu.